კამპანიის „გმირობის ნაყოფის“ კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება

სიახლეები | მეხსიერების და დეზინფორმაციის კვლევები 7 დეკემბერი 2023

IDFI-ს პროექტის, „სოლიდარობის ბრენდინგის“ ფარგლებში წარმოებული კამპანიის „გმირობის ნაყოფის“ კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება - „გმირობის ნაყოფი“ გახდა The Anthem Awards-ის ფინალისტი კატეგორიაში მრავალფეროვნება, თანასწორობა და ჩართულობა (Diversity, Equity & Inclusion).



The Anthem Awards საზოგადოებრივი გავლენის ყველაზე მასშტაბური და მნიშვნელოვანი ჯილდოა, რომელიც ყოველწლიურად 5 სხვადასხვა კატეგორიაში გაიცემა. ჟიური 2000-ზე მეტ კამპანიას აფასებს და მათ შორის საუკეთესოებს არჩევს.



განსაკუთრებული მადლობა კრეატიულ სააგენტო Leavingstone-ს!



კამპანია „გმირობის ნაყოფის“ მიზანი იყო, ქართველ მომხმარებლებს დახმარებოდა შიდა ქართლში, საოკუპაციო ხაზთან მოყვანილი პროდუქციის იდენტიფიცირებასა და შეძენაში.



პროექტის განხორციელება შესაძლებელი გახდა, USAID-ისა და ამერიკელი ხალხის ფინანსური დახმარებით.

სხვა მასალები ამ თემაზე
სიახლეები

პასუხისმგებლიანი ხელოვნური ინტელექტის გლობალური ინდექსი და საქართველოს შედეგები

25.06.2024

ფილმის - Najgruzińszy/a- პრემიერა და დისკუსია

17.06.2024

ტრენინგი ციფრული უსაფრთხოების პრაქტიკულ რჩევებზე

17.06.2024

სენსიტიური ისტორიის სწავლება - პედაგოგიური გზამკვლევი

14.06.2024
განცხადებები

ქართული არასამთავრობო ორგანიზაციები საქართველოს მოქალაქეებზე ხელისუფლების მიერ მართულ ძალადობას გმობენ

13.06.2024

არასამთავრობო ორგანიზაციების ერთობლივი განცხადება ღია მმართველობა საქართველოს (OGP) საბჭოს დატოვების შესახებ

11.06.2024

ვაგრძელებთ სამართლებრივ ბრძოლას რუსული კანონის წინააღმდეგ

30.05.2024

რუსული კანონი უპირობოდ უნდა იქნას გაწვეული

16.05.2024
ბლოგპოსტები

შეთქმულების თეორიები პოსტსაბჭოთა სივრცესა და საქართველოში - ინტერვიუ ილია იაბლოკოვთან

05.06.2024

Აშშ-ს Სანქციების საფრთხე და საქართველოს ეკონომიკა

27.05.2024

მაღალი დონის კორუფციის გადაუჭრელი პრობლემა საქართველოში

15.02.2024

Sockpuppet-ები და ვიკიპედია - ბრძოლის უცნობი ფრონტი

14.02.2024